Sunday 6 November 2011

e.l.e.v.e.n aka 11

salam semua,


eleven?11?sebelas? tau x? kalau xtau mintak masuk tadika balik...hehehe...
sebenarnya sy telah di tag oleh cik ezasarey tentang 11 dan bersyarat..ulang sekali lagi bersyarat ye..kengkawan..neway tengs to my girl cik ezasarey sbb ingat kat sy..uhuhu


SYARAT 1



1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.

3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

SYARAT 2
11 things about me !!

1.Degil
Orang terdekat memag dapat merasai kedegillan saya..

2.Suke Masak
Tapi jarang bagi orang rase sebab takut xsedap, kawan2 sedara mara memng tak percaya saya 
reti memasak sebabnya dorang nampak sy ni mcm pemalas agaknye...hahahaha

3.Art/craft/card craft
Suka benda2 seni tapi semuanya hangat2 ayam jerk..

4.Melukis 
adalah hobi sy semasa saya sekolah
Saya pandai melukis kartun manga tapi sy tak boleh imagine kartun sy, kene tiru hasil karya orang lepas tu edit sket2 boleh..heheheh 

5.Kelakar
Kawan2 cakap saya kelakar tapi dengan family sy sangat serius , siap suh sy masuk raja lawak tu..
cis..tapi bakat sy disangkal oleh ibu saya..ibu sy cakap entang mane yang kelakarnye...hehhe

6.single or not?
ade sedara abang2 yang nk bekenalan boleh aja..rezeki jangan ditolak

7.Berangan
sebelum tidur saya suke berangan sebab kalau xberangan sy kompem takkan lelap..hehehe

8.earings/barangan mekap
saya addicted barangan mekap dan earings pantang nampak unik, semua nak beli...

9.stationery 
sy juga pengumpul kertas kaler2 corak2 pen kaler <ibu sy ckp bilik saya dah mcm kedai buku >

10.Bantal buchuk
saya tak boleh tidur tanpa bantal buchuk saya, dan akhirnya ibu saya telah basuh secara diam2..menyebabkan bantal buchuk saya jadi wangi, sejak itu  saya tak suke bantal buchuk lagi sebab bantal buchuk saya wangi...

11.Perfume
saya pling suka perfume mango aka mng kaler pink...wangi dia soft sangat...aummm


SYARAT 3

Zodiak kamu dan pasangan?
Gemini dan sidia aries

Apa pengalaman childhood yang tak boleh dilupakan?
semua dah lupa sebab sy memang pelupa

Kalau diberi pilihan untuk pilih BF dari kalangan artis, siapakah dia?
sudah tentu Hans issac ..hahahaah

Style tudung korang camne?
lilit2 cik ezasarey and cik akhma yang ajar

Kalau dulu korang ada eX, camne cara nak lupakan dia?
xyah cara2 sebab sy memang pelupa 

Tempat shopping menarik?
tak kisah asalkan ade barangan makeup

English or Traditional?
campur boleh tak..1 malaysia..

Pink or Biru? sila bagi alasan 
pink sebab nampak cute , biru sebab tenang - dua2 boleh

Apa hadiah hari lahir yang paling best korang pernah dapat dari pasangan?
lupa hahaha... sebab slalu kalau nak sesuatu kene cakap br dapat kalau tak jangan harap

Upload satu gambar yang comel?
comel la sangat ...hahahha


If u have to say last word to ur pasangan, apakah dia?
lev u so much and thanks to be my luv ~

SYARAT 4

1.Rancangan yang anda suka ?
2.Kalau anda boleh berpatah balik, time bila anda nak kembali pada masa tu ? kenapa ?
3.Nama manja anda
4.Binatang apa paling geli?
5.Ape yang membuatkan anda rimas ?
6.Brand makeup yang anda suka?kenapa?
7.Umur anda sekarang?
8.Lagu yang paling anda tidak boleh lupakan
9.romantik/thriller/komedi/classic? filem yang mane satu anda pilih
10.filem yang ingat sampai sekarang
11. apa yang anda wish dan berharap sangat ia akan terjadi


11 orang yang akan di tag ! (kawan xcukup cmane?) hahahahaha
1.rose

No comments:

Post a Comment